sobota, 14 maja 2011

Powoli do przodu :)

Jak wspominałam wcześniej, jedną z rzeczy do załatwienia była Międzynarodowa Legitymacja Studencka...tak, piszę w czasie przeszłym, gdyż mam to już za sobą :) Dziś odebrałam na poczcie świeżutką kartę ISIC wraz z potwierdzeniem i ogólnymi warunkami światowego ubezpieczenia :)

Do przodu ruszyła również sprawa międzynarodowego prawka- dokumenty złożone, po odbiór zgłosić się mam 18.05 :) Teraz więc będzie już z górki :)

Ach...sprawa banku. Otóż posiadam konto w mBank'u- zadowolona jestem jak najbardziej, jednak (wielkie dzięki za info Monisiu ;) ) okazuje się, że muszę zgłosić fakt wyjazdu poza granice Unii Europejskiej- w przeciwnym razie, w trakcie prób logowania na swoje konto, podczas pobytu w Egipcie, zostanie ono zablokowane. Sytuacja sprawdzona i potwierdzona- mBank wymaga zgłoszenia wyjazdu, tylko w ten sposób uniknąć można nieprzyjemności związanych z blokadą środków na koncie.

W pracy coraz lepiej, zostało już niewiele do przekazania (moje obowiązki zostały rozdzielone pomiędzy 3 pracownikami ), wystarczy jeszcze wypisać urlop i tyle :)

W przyszłym tygodniu generalna próba pakowania- oj będzie wesoło. Lista rzeczy "niezbędnych" wciąż się powiększa, niestety limit bagażu nieubłaganie stoi w miejscu....

No i oczywiście wykupienie wycieczki- tak, tak, wciąż nic nie mamy i uparcie wstrzymujemy się do ostatniej chwili...trochę adrenalinki nie zaszkodzi :) Szykuje się natomiast zwiedzanie Warszawy- powinnam zawitać tam ok godz. 15 dnia 26.05, więc będzie sporo czasu na obejrzenie najistotniejszych punktów stolicy (kolejne podziękowania dla Moni, która zaoferował się na przewodnika :*).

Na chwilę obecną tyle. Niedługo dalszy ciąg relacji z emocjonujących przygotowań ;)

2 komentarze:

  1. ja nic nie zglaszalam do mbanku a logowalam sie setki razy i nigdy mi nic nie zablokowali...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, ja dostałam info od znajomej- miała ten problem w lutym. I faktycznie jak dzwoniłam na mLinię to potwierdzili...nie ma to jak kompetentni pracownicy ;)Mogę spytać, czy tak ogólnie w Egipcie jesteś zadowolona z tego banku?

    OdpowiedzUsuń